Vrácení zboží/Reklamace
CHCETE VRÁTIT ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 14 DNÍ?
- Zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení do 14 kalendářních dnů od vyzvednutí balíku (později vrácené zboží nebude vzato zpět)
- Vrácené zboží musí být nenošené, neparfemované a kompletní-včetně visaček. Nelze vrátit spodní prádlo (punčochy, ponožky, kalhotky aj.)
- Nezapomeňte do balíčku vložit fakturu nebo objednávku, kterou najdete v emailu. Nebo alespoň papír se jménem a číslem objednávky.
- NEJPRVE VYPLŇTE ELEKTRONICKÝ FORMULÁŘ - VIZ NÍŽE ↓
- Adresa pro vrácení zboží :
-
Kateřina Bílková (BELOKA)
Sportovní 153
Josefov 696 21
tel.: 721 771 163 (slouží pouze pro účely přepravy!), email: infobeloka@gmail.com
Zboží musí být zasláno zpět PŘÍMO na naši adresu Vámi zvoleným dopravcem. Na výdejních místech nebudeme balíčky přebírat.
- Pokud Vám byl v balíčku poskytnut i dárek, při odstoupení od kupní smlouvy jste povinni tento dárek vrátit se zbožím zpět.
- Veškeré náklady za dopravu si zákazník hradí sám.
- Peníze Vám budou vráceny na účet nejpozději do 14- ti dnů, od doručení balíčku zpět k nám.
CHCETE REKLAMOVAT ZBOŽÍ?
- Nejprve nám napište EMAIL s popisem problému a pokud se domluvíme, VYPLŇTE POTÉ ELEKTRONICKÝ FORMULÁŘ PRO REKLAMACI - nejlépe včetně fotek, zachycujících vadu.
- Vaše reklamace bude vyřízena ve 30-ti denní lhůtě od přijetí žádosti.
- Adresa pro vrácení reklamovaného zboží je stejná jako pro vratky.