Vrácení zboží/Reklamace

CHCETE VRÁTIT ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 14 DNÍ?

  • Zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení do 14 kalendářních dnů od vyzvednutí balíku (později vrácené zboží nebude vzato zpět) 
  • Vrácené zboží musí být nenošené, neparfemované a kompletní-včetně visaček. Nelze vrátit spodní prádlo (punčochy, ponožky, kalhotky aj.)
  • Nezapomeňte do balíčku vložit fakturu nebo objednávku, kterou najdete v emailu. Nebo alespoň papír se jménem a číslem objednávky.
  • NEJPRVE VYPLŇTE ELEKTRONICKÝ FORMULÁŘ - VIZ NÍŽE ↓
 

 

  • Adresa pro vrácení zboží :
  •  Kateřina Bílková (BELOKA)

     Sportovní 153

     Josefov 696 21

     tel.: 721 771 163 (slouží pouze pro účely přepravy!), email: infobeloka@gmail.com

Zboží musí být zasláno zpět PŘÍMO na naši adresu Vámi zvoleným dopravcem. Na výdejních místech nebudeme balíčky přebírat.

  • Pokud Vám byl v balíčku poskytnut i dárek, při odstoupení od kupní smlouvy jste povinni tento dárek vrátit se zbožím zpět.
  • Veškeré náklady za dopravu si zákazník hradí sám.
  • Peníze Vám budou vráceny na účet nejpozději do 14- ti dnů, od doručení balíčku zpět k nám.

CHCETE REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

  • Nejprve nám napište EMAIL s popisem problému a pokud se domluvíme, VYPLŇTE POTÉ ELEKTRONICKÝ FORMULÁŘ PRO REKLAMACI - nejlépe včetně fotek, zachycujících vadu.
  • Vaše reklamace bude vyřízena ve 30-ti denní lhůtě od přijetí žádosti.
  • Adresa pro vrácení reklamovaného zboží je stejná jako pro vratky.